Mám záujem

Trojjazyčná webová stránka pre firmu pracujúcu s drevom

Firma LES-WOOD vyberala partnera na redizajn svojich aktuálnych webových stránok. Mali záujem o vytvorenie webu, ktorý bude pôsobiť prestížne a bude vo veľkej miere pracovať s videom. Vzhľadom k predošlej úspešnej spolupráci s firmou LES-WOOD sme sa pustili aj do ich hlavného firemného webu.

Homepage-tvorba-webu-leswood

Tento web nepredáva

Často sa pri tvorbe webu zameriavame na to, aby web prinášal konverzie a predával či už produkty alebo služby. V tomto prípade predaj čohokoľvek bol odsunutý do úzadia. Web má primárne prinášať prestíž firme u obchodných partnerov. V konečnom dôsledku to môže mať vplyv aj na obchodný úspech firmy, ale nebol to primárny cieľ.

V rámci konceptovania webu sme vylúčili úplne formuláre, prípadne nejaké konverzné tlačítka. Všetko sa sústredí na obsah, kde sú ústredné videá a fotky. Klient pripravoval videá na web vo svojej réžii a musíme uznať, že kvalita videí je vysoká, čo má pozitívny vplyv na celkovú kvalitu webu.

Technologický stack

Keďže máme focus primárne na WordPress, aj v tomto prípade sme vsadili na WordPress. Prvý krát sme sa rozhodli od základu použiť Elementor. Idea bola taká, či dokáže dizajnér postaviť zaujímavý web cez Elementor PRO. Výsledok nás pozitivíne prekvapil, no zároveň sme zistili, že aj tak sme potrebovali zásah našich programátorov. Na web sme následne štandardne integrovali WP-Rocket na optimalizáciu rýchlosti a Imagify na optimalizáciu obrázkov. Je tam ešte niekoľko ďaľších pluginov, ktoré sú súčasťou nášho štandardného procesu.

Proces tvorby

Pri každom projekte, ktorý realizujeme myslíme na všetky aspekty tvorby webu, od štruktúry, cez použiteľnosť a obsah, až po SEO. V úvode projektu sme mierne upravili štruktúru webu. Na to používame nástroj Octopus. Pri menších weboch ako je tento niekedy vynechávame wireframing. Tak to bolo aj v tomto prípade a rovno sme prešli na UI dizajn. Dizajnovali sme s ohľadom na to, ako budeme web následne v Elementore stavať. Vedeli sme dopredu, aké komponenty chceme aby boli súčasťou webu a ako ich následne cez Elementor vyskladať.

Štruktúra nového webu vo forme mindmapy
Štruktúra nového webu vo forme mindmapy

Fullscreen menu

Jednalo sa o web, ktorý má v prvom rade pôsobiť štýlovo. Preto sme sa rozhodli dať tzv. burger menu aj na desktop verziu webu a vytvoriť šýlové fullscreen menu.

Fullscreen_menu_web

Automatické presmerovanie na jazykové mutácie

Nový web LES-WOOD sme pripravovali v troch jazykoch. Každý na vlastnej doméne, čiže ide v podstate o tri duplikáty webu. Spravili sme tu ale automatické presmerovanie užívateľov na báze toho, kde sa nechádzajú a aký jazyk majú nastavený v prehliadači. Ak ste na SK a máte nastavenú slovenčinu a chcete otvoriť nemeckú verziu webu, vyskočí popup okno s informáciou či chete ísť na SK verziu.

Automatické presmerovanie naprieč jazykovými mutáciami webovej stránky.
Vyskakovacie okno ohľadom presmerovania na inú jazykovú mutáciu.

Záver

Web má niekoľko ďalších, predovšetkým dizajnových špecifík. Výsledok považujeme za kvalitný, s čím súhlasí aj klient. Novým webom sme vyriešili aj administrovanie webu z pohľadu klienta. Keďže Elementor má naozaj user friendly administráciu, veľmi jednoducho vie s obsahom pracovať aj klient.

Zaujala vás naša práca? Kontaktujte nás a dohodnime si bezplatnú konzultáciu, aby sme prebrali aj váš projekt. Kliknite tu a prejdite na kontaktnú stránku.

Slovenskú verziu webovej stránky nájdete tu (kliknite). Viac screenshotov nájdete v referencii na našom webe tu.

Autor článku

author01

Kombinujem skúsenosti z podnikania s marketingovými a dizajnérskymi znalosťami, aby som pomáhal klientom uspieť v online prostredí.