Aký bol WordCamp 2018? Mini Report
Na WordCamp 2018 sme sa vybrali pomerne spontánne. Síce sme event pozerali už pár mesiacov dozadu, avšak lístky sme objednávali na poslednú chvíľu. No predsa sme sa nakoniec na WordCamp dostali. Síce na Seduco blogu je len jeden príspevok o WordCampe náš Director of Design Robo, bol takmer na všetkých.
Program bol bohatý, my sme si presne zaznačili, ktoré prednášky nás zaujímajú. Boli tam témy ako UX e-shopov, GDPR (ktoré sa nakoniec nekonalo a bola prednáška o affiliate marketingu), recept na úspešný blog, ako zrýchliť WordPress (čo nás veľmi zaujímalo aj vďaka novým zmenám od Google, článok tu), ako si vytvoriť social media stratégiu atď.
Mňa najviac zaujali práve témy týkajúce sa blogu a social media stratégie. Lukáš Franko zo socialmediamanazer.sk mal super workshop práve o sociálnych médiách, kde nám rozdal pripravené podklady. Jedinou nevýhodou bol fakt, že tento workshop zjavne zaujal mnohých a tak sme sa tam trošku tlačili. Ďalej som sa namiesto GDPR, priučila niečo viac o affiliate marketingu, ktorý ma taktiež zaujíma.
Prednášku, ktorú som chcela vidieť ale prekrývala sa s workshopom, si zas vychutnal Robo. Bol to inšpiratívny talk o tom, ako sa nenechať zdierať, kde sa riešili rôzne spôsoby naceňovania a komunikácia s klientom. Avšak najväčším prekvapením bolo, že sme vyhrali jednu z cien v tombole.
Na jednej strane nás to prekvapilo no na druhej sme srandovali, že určite niečo vyhrám, keďže za posledného pol roka som mala v rôznych súťažiach veľké šťastie. Okrem toho sme si cez deň pochutnali na káve od Powerlogy a vyskúšali sme aj mandľové a ďalšie bio maslá.
Ďakujeme WordCamp Slovensko, aj tento rok sme sa inšpirovali a naučili niečo nové.