Digitálna marketingová agentúra

Mám záujem

Ako získať lacné a kvalitné logo

Cena, ktorú za kvalitné logo zaplatíte môže byť naozaj rôznorodá, od desiatok či stoviek eur až po tisícky.  V prípade, že pre váš projekt nechcete takéto čiastky investovať, je tu aj iné riešenie.

Máte možnosť využiť šablónu loga, ktorú si prípadne len upravíte podľa potrieb. Toto riešenie neodporúčam pre väčšie projekty. Predsa len je to šablóna a môže sa stať, že túto šablónu bude mať aj niekto iný.

Pôvodne som v článku chcel uviesť viac zdrojov, kde sa šablóny logotypov dajú kupovať. No nakoniec som našiel iba jeden kvalitný zdroj - GraphicRiver. Trochu som si poprezeral, čo sa ponúka a vybral som niekoľko zaujímavých kúskov (Niektoré logá v ponuke majú žalostnú kvalitu). Snažil som sa vyberať logá z rôznych oblastí.

Ak si vyberiete šablónu loga a nebudete si ju vedieť upraviť, radi to pre vás spravíme za malý poplatok. Stačí nás kontaktovať cez tento formulár - kliknite tu

Logo šablóna - 21 Logo šablóna - 20 Logo šablóna - 19 Logo šablóna - 18 Logo šablóna - 17 Logo šablóna - 16 Logo šablóna - 15 Logo šablóna - 14 Logo šablóna - 13 Logo šablóna - 12 Logo šablóna - 11 Logo šablóna - 10 Logo šablóna - 9 Logo šablóna - 8 Logo šablóna - 7 Logo šablóna - 6 Logo šablóna - 5 Logo šablóna - 4 Logo šablóna - 3 Logo šablóna - 2 Logo šablóna - 1

Ako zaplatiť za logo ?

Za logo na graphicriver sa dá momentálne platiť len cez Paypal a to dvoma spôsobmi. Buď si nabijete kredit, alebo zaplatíte priamo za logo bez dobíjania kreditu. Každý spôsom má svoje výhody aj nevýhody.

Ak platíte priamo, bez nabitého kreditu je tam poplatok myslím že 2$. V prípade že si chcete nabiť kredit, môžete dobíjať len za preddefinované sumy (20$, 30$, 40$, ...). Tu ale dajte pozor, pretože ak máte neminutý kredit, tak vždy na začiatku roka vám tento kredit prepadne a vy ho stratíte. Toto je trochu shit voči užívateľom.

Toto bol výber tých lepších logotypov na GraphicRiver. Samozrejme, nájdete ich tam oveľa viac, môžete ich filtrovať aj podľa kategórií, tagov, počtu predajov a pod.

Autor článku

Róbert Suja

Róbert Suja

Robí mi veľkú radosť pripravovať UX a UI pre webové stránky alebo e-shopy, pripravujem logá a celé vizuálne identity pre našich klientov.

Podobné články

Čo je WooCommerce? A aké sú jeho výhody?

Čítať viac

Ako napísať kvalitný SEO článok?

Čítať viac

Ako na vlastný e-shop? 5 tipov pre začiatočníkov

Čítať viac

Čo je obsahová stratégia a prečo ju potrebujete?

Čítať viac

9 tipov ako zvýšiť svoju produktivitu pri práci z domu

Čítať viac

10 znamení, že váš WordPress web bol napadnutý hackermi

Čítať viac