Digitálna marketingová agentúra

Mám záujem

5 výhod, ktoré získa firma vytvorením loga

Na základe doterajších skúseností môžem potvrdiť, že ak podnikateľ alebo ktokoľvek iný nevie, čo všetko mu prinesie kvalitné logo, nebude tento typ služby vyhľadávať. Nebude ani ochotný zaplatiť požadovanú čiastku. Poďme sa pozrieť, čo všetko môžete získať tým, že si necháte pripraviť logo.

Maximalizovanie efektivity celého marketingu

Každá firma rieši marketing. Či už sa jedná o vizitky, billboardy, weby, alebo akékoľvek iné reklamné materiály. Logo, ktoré bude reprezentovať vašu firmu sa bude vyskytovať všade (vizitky, webová stránka, ...). Ak je logo pripravené kvalitne, odzrkadlí sa to aj na všetkých marketingových materiáloch (maximalizuje sa ich efektivita). Naopak, ak je logo nekvalitné, všetky tieto materiály strácajú na hodnote.

Branding - tvorba loga

Vyhnete sa častému redesignu loga

Zmena loga je vždy prácny, nákladný a rizikový proces. Prečo je tomu tak? V prípade, že meníte svoje staré logo, môže sa stať, že ho vaši zákazníci nebudú poznať. Boli zvyknutí na staré logo. Tak isto pri zmene loga ho musíte vymeniť na všetkých marketingových materiáloch. Treba nové vizitky, vymeniť logo na webe, sociálnych sieťach a kdekoľvek inde. Odporúčam preto radšej investovať trochu viac a zadovážiť si naozaj kvalitné logo. Predsa len je to tvár vašej firmy a môže vás sprevádzať dlhé roky.

Odlíšenie sa od konkurencie

Dnešný svet je rýchly a preplnený všetkým možným. Toto platí aj v prostredí firiem. Vo vašom obore existuje konkurencia, či už je jej veľa, alebo málo. Ak máte dôsledne pripravené logo, môžete medzi touto konkurenciou vynikať, byť niečím iný, výnimočný. Aby sa vám to podarilo, je potrebné, aby bol dobre spravený prieskum trhu a konkurencie. Profesionál v obore navrhovania logotypov vie, že tento prieskum je veľmi dôležitý. Niekedy to môže zabrať hodiny, čo sa odzrkadlí aj na cene loga.

Profesionálny vzhľad firmy

Stretol som sa s prípadmi, kedy firma ponúkala skvelý produkt, no pôsobila veľmi nedôveryhodne. Mala zle pripravené logo a jej klienti si podvedome spájali jej tvár (logo) s kvalitou jej produktov. Nie je náhoda, že firmy, ktoré to myslia so svojimi službami a produktami vážne, majú veľmi kvalitne spracované logá. Zase podotýkam, že logo ovplyvní aj vzhľad všetkých ostatných marketingových materiálov. Pri produktoch sa logo vyskytuje aj na každom obale, takže tu je kontakt so zákazníkmi ešte intenzívnejší.

Vyjadrenie postojov a hodnôt

Každá firma má svoje hodnoty a postoje. Nie každá to má síce sformulované, no je to tak. Tieto hodnoty sa odrážajú od majiteľov firmy, alebo projektu. Všetko toto sa dá zakomponovať do návrhu loga. Načo je to dobré? Lepšie vás môžu identifikovať vaši potenciálni zákazníci a budete mať lepší pocit z celej firmy. Tento pocit vám môže zvýšiť motiváciu a priniesť nové nápady.

Autor článku

Róbert Suja

Róbert Suja

Robí mi veľkú radosť pripravovať UX a UI pre webové stránky alebo e-shopy, pripravujem logá a celé vizuálne identity pre našich klientov.

Podobné články

Čo je WooCommerce? A aké sú jeho výhody?

Čítať viac

Ako napísať kvalitný SEO článok?

Čítať viac

Ako na vlastný e-shop? 5 tipov pre začiatočníkov

Čítať viac

Čo je obsahová stratégia a prečo ju potrebujete?

Čítať viac

9 tipov ako zvýšiť svoju produktivitu pri práci z domu

Čítať viac

10 znamení, že váš WordPress web bol napadnutý hackermi

Čítať viac