Digitálna marketingová agentúra

Mám záujem

Prečo sa klientom z Bratislavy oplatí spolupráca s nami?

Veľa klientov s ktorými by sme radi spolupracovali sú práve z Bratislavy, preto je niekedy pre nás obtiažne s nimi nadviazať spoluprácu. V tomto článku vám ukážem, prečo ako klient z Bratislavy môžete profitovať zo spolupráce s nami napriek tomu, že sídlime v Dolnom Kubíne (stredné Slovensko, Orava).

Výhodná cena na základe vstupných nákladov

Platy v Bratislave sú najvyššie na Slovensku, čo výrazne vplýva na ceny za služby v danom regióne. Vyplýva to z viacerých prieskumov. Portál TREND uviedol, že v Bratislavskom kraji je priemerná hrubá mzda 1 271€ (údaj z roku 2017).

Na opačnej strane rebríčku je Prešovský kraj so sumou 796€ v hrubom. My patríme do Žilinského kraja, kde je hrubá mzda 875€. Vychádza to teda zhruba tak, že naše platy sú v priemere o tretinu nižšie ako platy v Bratislave.

Graf - priemerna mzda na Slovensku 2017 (Seduco.sk)

Okrem nižších platov v našom regióne máme aj výrazne nižšie náklady, napríklad na nájom kancelárie či zamestnancov. Táto čiastka tiež ovplyvňuje ceny, ktoré pre klientov máme pripravené. Nechceme robiť lacné a nefunkčné veci. Zameriavame sa na kvalitu a výkonnosť reklám a webov pre našich klientov, no aj v pri vysokej kvalite dokážeme mať prijateľnejšie ceny, ako mnohé agentúry v Bratislave, ktoré majú porovnateľné výstupy s našimi.

Vyspelé komunikačné technológie

Doba, kedy mala celá rodina doma jednu pevnú linku je už dávno preč. Táto doba nám ponúka veľké množstvo komunikačných možností a preto fyzická vzdialenosť medzi klientom a agentúrou prestáva byť problémom. Radi sa prispôsobíme v komunikácii našim klientom, či už im stačí telefonát alebo použijeme Skype, prípadne Google Hangouts. Takto šetríme čas a náklady nielen sebe, ale aj klientovi.

Aplikácie, ktoré používame - Seduco

Okrem toho využíme rôzne moderné nástroje na prezentovanie našej práce klientom, ako napríklad InVision alebo Zeplin. Vďaka nim, je pre klientov jednoduché prezentovať nám feedback v kľude, napríklad zo svojej kancelárie alebo z domu. Práve tieto nástroje nám umožňujú proces realizácie (či už sa jedná o webové stránky alebo iné služby, ktoré ponúkame), veľmi urýchliť a zefektívniť.

Proces realizácie zákazky

Všetky služby, ktoré ponúkame klientom sa snažíme "skrotiť" tak, že vytvárame procesy na efektívnu realizáciu. Na začiatku zákazky potrebujeme získať od klienta veľa dát, na to používame dotazníky. Takto klient nemusí rozmýšľať čo všetko nám ešte potrebuje dodať, my si to vypýtame sami na základe našich procesov a skúseností.

Práve preto nám stačí minimálny počet stretnutí. Na začiatku zákazky zvykneme mať jedno osobné stretnutie a potom ešte jedno na konci, pri odovzdaní web stránky. Na zvyšnú komunikáciu používame rôzne nástroje, ktoré som spomínal o dva odstavce vyššie. Takto šetríme Váš aj náš čas. Samozrejeme za klientom chodíme priamo do sídla jeho firmy, v prípade že si to želá, ak nie klient má u nás vždy otvorené dvere.

Záver

Vzhľadom ku polohe kde sídlime, vieme klientom naozaj doručiť veľmi kvalitné výstupy, za výhodnejšiu cenu. Preto sa oplatí zamyslieť, či by práve Vám táto spolupráca vyhovovala a mohla by byť pre Vašu firmu prínosom. Sme relatívne malá agentúra, ktorá sídli v Dolnom Kubíne (stredné Slovensko, Orava). Milujeme prírodu, ktorú okolo seba máme a snažíme sa viesť celkovo zdravý životný štýl a toto sa odzrkadluje aj v našej firemnej kultúre. Keďže máme našu domovinu radi, zatiaľ pôsobí práve odtiaľto a za klientmi do Bratislavy dochádzame na stretnutia. Avšak k Bratislave máme blízsko z viacerých dôvodov a preto časom plánujeme rozšíriť Seduco digitálnu agentúru aj o pobočku priamo v našom hlavnom meste.

Cieľom tohto článku nie je brať klientov bratislavským agentúram, ani podkopávať ceny, ktoré sú momentálne na trhu. Chcel som len poukázať na to, že je tu ďalšia alternatíva pre niektorých klientov a vďaka moderným technológiám sú možné veci o ktorých sa nám pred pár rokmi ani nesnívalo.

Autor článku

Róbert Suja

Róbert Suja

Robí mi veľkú radosť pripravovať UX a UI pre webové stránky alebo e-shopy, pripravujem logá a celé vizuálne identity pre našich klientov.

Podobné články

9 tipov ako zvýšiť svoju produktivitu pri práci z domu

Čítať viac

10 znamení, že váš WordPress web bol napadnutý hackermi

Čítať viac

Ako pracovať efektívnejšie, nie tvrdšie?

Čítať viac

Čo je content marketing a ako s ním začať?

Čítať viac

Aký bol WordCamp 2018? Mini Report

Čítať viac

Rýchlosť webu je od júla 2018 ešte dôležitejšia

Čítať viac