Digitálna marketingová agentúra
10 spôsobov ako zvýšiť návštevnosť vašej stránky – 1. časť
Začali ste podnikať online? Pripravili ste pekný web s podstatnými informáciami ale návštevníkov akosi nikde? Mať vytvorený web…
Ako vyzerá proces, ktorým pre vás tvoríme logá?
Logo má veľký vplyv na to, ako zákazníci vnímajú vašu značku. Prirodzene chcete, aby vaše logo pôsobilo na…
Nástroje pre lepší obsahový marketing
Dôležitosť využitia a stratégie obsahového marketingu, dnes už pochopilo mnoho firiem, a tak obsahu na internete pribúda stále…
7 dôvodov prečo posielať kompletné podklady agentúre
Jednou z vecí, ktoré sme sa počas rokov naučili je, že od klientov požadujeme vždy kompletné požiadavky respektíve…
Ako udržať zákazníkov na vašej stránke čo najdlhšie?
Určite viete, že čas, ktorý vaši návštevníci strávia na webovej stránke je jednou z najdôležitejších metrík digitálneho marketingu. Čas…
Čo je WooCommerce? A aké sú jeho výhody?
Ak vás zaujíma čo je WooCommerce, pravdepodobne už viete čo je WordPress (ak nie, tak si prečítajte náš…
Ako napísať kvalitný SEO článok?
Algoritmus, ktorý Google používa sa stále viac a viac zameriava na kvalitu obsahu článkov na weboch. Web musí…
Ako na vlastný e-shop? 5 tipov pre začiatočníkov
Internet a ľahko dostupné technológie už dnes umožňujú mať vlastný e-shop komukoľvek a v podstate s nízkymi nákladmi….
Čo je obsahová stratégia a prečo ju potrebujete?
V marketingu je pomerne známa jedna rada, ako sa stať skutočne úspešní v tom čo robíte – vytvorte…
9 tipov ako zvýšiť svoju produktivitu pri práci z domu
Čoraz viac firiem dovoľuje svojím zamestnancom pracovať z domu. Ak ste malý podnikateľ je dosť možné, že svoje…