Čo je to SEO ?

 
SEO (Search Engine Optimization)  môžme voľne definovať ako „zvýšenie množstva a kvality návštevnosti z vyhľadávačov“ ( Google, Zoznam, …). Avšak doslovný preklad je troška zavádzajúci, „optimalizácia pre vyhľadávače“, no pritom sa web stránky optimalizujú hlavne pre ľudí, ktorí sú základom internetu a taktiež vyhľadávačov. SEO obsahuje mnoho rôznych techník, ktoré vám mimo iného pomôžu dostať webové stránky na popredné miesta vo vyhľadávačoch na jednotlivé kľúčové frázy, ktoré súvisia s vaším biznisom.

 

Čo prinesie optimalizácia web stránky, SEO ?

 

Skúste si napísať do vyhľadávača Google, slovo „strecha“. Nájde vyše 670 000 výsledkov na túto frázu. Google sa snaží zobraziť ako výsledok tohto hľadania to najlepšie a najprínosnejšie pre užívateľa. Dobrými, unikátnymi textami spolu s technickými prvkami SEO a vysokou dôveryhodnosťou web stránky je možné docieliť, aby firma čo ponúka služby spojené s predajom alebo stavaním striech, bola na popredných priečkach vo výsledku vyhľadávania. Kvalitným SEO získate:

  • Nájditeľnosť vašej webstránky užívateľmi
  • Množstvo nových návštevníkov, ktorí sa zaujímajú a hľadajú vaše produkty či služby
  • Vysoké pozície na vybrané kľúčové slová
  • Vyššiu dôveryhodnosť v očiach užívateľov
  • Kvalitnejšie texty na web stránke, ktorých úloha je informovať a v neposlednom rade predávať
  • Vyššiu konverziu, objednanie vašich produktov a služieb
  • Zvýšenie tržieb, väčší príjem
  • Dlhodobý pozitívny dopad na návštevnosť a konverziu web stránky

Vylepšite a skvalitnite svoj web,

získate ďalších zákazníkov, čím zvýšite zisky.

 

Aké činnosti patria do SEO?

 

SEO Analýza

  • Analýza trhu a konkurencie
  • Analýza vhodných kľúčových slov
  • Analýza web stránky z hľadiska SEO a marketingu
  • Tvorba obsahu, písanie textov a článkov
  • Analýza štruktúry web stránky a vnútorného prelinkovania
  • Analýza obsahu stránky s ohľadom na kľúčové slová
  • Kontrola nadpisov a použitie alt tagov pri netextových prvkoch
  • Analýza meta prvkov na web stránke – titulky a popisky
  • Kontrola URL adries
  • Použitie mapy webu, súboru robots.txt a ďalších prvkov dôležitých pri radení stránok do výsledkov vyhľadávania

Linkbuilding

  • Registrácia webu do všeobecných a oborových katalógov
  • Publikovanie článkov na blogoch a portáloch
  • Guest blogging (hosťovský článok)
  • Tvorba virálneho obsahu
  • Získavanie partnerstiev a obhodných vzťahov
  • Ďalšie spôsoby Linkbuildingu ( získavania spätných odkazov )

 

 

Koľko stojí SEO ?

od 150 € / mesačne

 

SEO je kontinuálna, pravidelná činnosť a je ideálne ak spolupráca v oblasti optimalizácie web stránky trvá minimálne 6 mesiacov. Výsledky optimalizácie web stránky sa prejavia už po prvých týždňoch, avšak TOP pozície vo výsledkoch vyhľadávania sa docielia približne po 3-6 mesiacoch a vo veľmi konkurenčnom prostredí to trvá dlhšie. Cieľom optimalizácie je zviditeľniť web stránku vo vyhľadávačoch a na miestach kde ju môžu hľadat potenciálni klienti (napr. na webe blogerov alebo portálov) a nadobudnúť TOP pozície na hlavné kľúčové slová. Vďaka SEO a linkbuildingu sa posilnia pozície aj na ďalšie súvisiace kľúčové slová ako aj tzv. long-taily – konkrétnejšie viacslovné frázy, ktoré majú veľký potenciál priniesť zákazníka.

Ak chcete okamžité výsledky, slúži k tomu PPC reklama – Google Adwords ( platená reklama, platba za klik ). Výsledky prídu už po pár sekundách od spustenia kampane. Odporúčame našim klientom kombinovať PPC reklamu spolu so SEO pre krátkodobé aj dlhodobé výsledky.

 

Koľko by ste zaplatili za SEO vašej web stránky ?

S radosťou váš pošleme cenovú ponuku, stačí len napísať 🙂